Kalkulator



Kursy walut

Średni FOREX (2019-12-06 20:23)
CHF / PLN3.9074-0.0001
EUR / PLN4.2762+0.0000
GBP / PLN5.08210.0000
USD / PLN3.8688-0.0001


Reklama



waluty



NOTOWANIA Z RYNKÓW

 

 

 

 

 

 

 

NOTOWANIA Z RYNKÓW HURTOWYCH SPRH



Sonda

Czy boisz się żywności modyfikowanej genetycznie?:


Ostatnie komentarze



Subskrybuj

Subskrybuje zawartość


Logowanie



Kontakt

Polskie pieczarki będą promowane w mediach

Począwszy od października 2010 roku do września 2011 roku Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych realizuje projekt „Czas na pieczarkę”. Nowy program w 80% sfinansowany jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw a w pozostałych 20% ze środków prywatnych pochodzących od producentów w branży grzybów uprawnych, którzy są jednocześnie partnerami projektu.

Celem projektu jest przede wszystkim poszerzenie świadomości kulinarnej konsumentów - pokazanie jak ważnym składnikiem zdrowej diety i dobrej kuchni jest pieczarka. Obecny II etap kampanii to tzw. odsłona wiosenna do 31 maja, podczas której ukażą się pierwsze bilboardy i rozpoczną degustacje na terenie Polski. Począwszy od dnia 1 czerwca 2011 roku do końca września odbędzie się cykl degustacji, promocja w sieciach restauracji oraz reklama telewizyjna i radiowa.
Celem Stowarzyszenia Branży Grzybów Uprawnych jest integracja środowiska w tym między innymi właśnie promocja grzybów uprawnych i ich przetworów, organizowanie wystaw i targów i szkoleń.
Źródło FAMMU/FAPA